05.08.2019 в 20:06

Топ-7 правил швидких продажів в мережі Інтернет

Сьогодні Інтернет є не тільки основним джерелом розваг, але і самим потужним інструментом для швидкого продажу. Завдяки можливості швидко і в самому зручному форматі замовити бажаний товар або послугу з будь-якої точки світу, Інтернет продажіє справжнім must have, попит на який з кожним роком тільки зростає. Однак, як і будь-який бізнес, продажі в мережі вимагають знань тонкощів залучення вірної цільової аудиторії.

Основними правилами для швидких продажів в мережі Інтернет є:

1. Інтерес і довіра;

Основна мета активних продажів в мережі викликати й утримати інтерес до своєї пропозиції і стати надійним другом, якому довіряють. Саме тому, необхідно бути для кожного Клієнта в першу чергу експертом своєї пропозиції, а не Продавцем. Точна орієнтація в перевагах своготовару, професійний консалтинг та допомога у виборі продукції стануть основою для початку успішного Інтернет-бізнесу.

Крім точної орієнтації у своїй продукції слід приділити особливу увагу тексту самого оголошення. Текст повинен бути максимально чітким, зрозумілим і доброзичливим. Слід уникати приставок «не» і позиціонувати себе, як кращого Продавця з якісним товаром. Навіть якщо Ви не власник Інтернет магазину та бажаєте продати одиничний товар, Ваше оголошення повинне точно дати зрозуміти, що воно найкраще. Перечитайте його кілька разів. У Вас повинно виникнути бажання купити товар у самого себе. Тільки тоді ваше оголошення буде цікавим для Покупця.

2. Вигідна пропозиція;

Неменш важливим етапом для залучення уваги Покупців є підзаголовок самого оголошення. Кінцевий споживач повинен бути впевнений, що ваша пропозиція на 100% вигідна. Для цього можна скористатися такими базовими маркетинговими інструментами для швидких продажів, як «Новинка», «Пропозиція дня», «Терміново» і «Тільки сьогодні». Відчуття дефіциту і зниженої ціни саме сьогодні є нерідко основою швидких продажів. У випадку Інтернет магазину, оптимальним рішенням буде розміщення акцій дня», а так самопропозицій з подарунками для Нових Клієнтів. Нехай це буде невеликий пробник косметики, однак такі подарунки запам'ятовуються Клієнтам. Зазвичай після будь-якого подарунка Клієнти не йдуть. У разі одиничних продажів, подбайте просервіс в обслуговуванні. Красива пакувальна коробка завжди залишить приємне враження і Вас будуть рекомендувати. Так само не варто забувати вести базуданих Клієнтів. У разі розвитку Вашого Інтернет бізнесу, саме вони повинні дізнатися про це першими і отримати лист-презентацію з посиланням на Ваш обліковий запис на дошці оголошень, на Ваш сайт.

3. Правильні ціни;

Правильнацінова політика – це гарантія швидкогопродажу. Саме від формування вірної цінової політики залежить 50% успіху Інтернет-угоди. Ваш Клієнт повинен точно знати, що саме у Вас найкраще співвідношення «ціна-якість». Неварто завищувати або занижувати ціну на товар. Це відлякує Клієнтів. Проведіть аналітику цін для аналогічних товарів і вибирайте середню ціну. Крім того, слідуникати цілих чисел. Згідно зі статистикою товар за ціною 450 гривень, продаєтьсяв рази швидше, ніж товар з ціною 400 гривень. Не варто забувати основи психології Інтернет маркетингу. Це допоможе Вам стати Майстром своєї справи. Не менш дієвим методом, станене велике зниження ціни. Закреслена стара, більш висока ціна, приверне інтерес і бажання ознайомитися з товаром або послугою.

4. Професійні графічнізображення;

Інтернет – це джерело безмежної реклами. Однак, і вимоги до цієї реклами високі. Саме тому, необхідно приділяти особливу увагу якості графічних оголошень. Для цього кращим варіантом буде співпраця з професійним предметним фотографом. Вірно вибраний фон, студійне освітлення і правильна розкладка товару стануть основою для отримання ідеальних результатів. Крім того, слід правильно вибирати формат зйомки. Формат зйомки повинен залежати від самої пропозиції. Якщо Ваша продукція, це косметика або побутова техніка, оптимальним вибором стане стандартний світлий фон з акцентом на саму продукцію. Для спрощення роботи фотографа, просто покажіть аналогічний товар у каталозі Інтернет магазину конкурента. У разі реклами одягу, кращим варіантом стане зйомка товару на моделі або на манекені. Картинка повинна викликати бажання купити і в ідеалі бути навіть краще самого товару. Тільки тоді можна стати лідером продажів в Інтернеті і насолодитися швидкими результатами.

5. Соціальні мережі;

Основна мета кожного оголошення – це залучення максимальної кількості потенційних Клієнтів. Саме тому, не варто забувати про рекламув Instagram і Facebook. Створені соціальні сторінки з гарними фотографіями і натовпом передплатників стануть основою не тільки для швидких продажів, але і для популяризації бренду або роду діяльності Продавця. Крім того, на дошці оголошень або на сайті можна вказати посилання на соціальні групи, що так самозбільшить фактор довіри до Вашої діяльності. Однак, при веденні соціальних сторінок слід самостійно формувати і враховувати стратегії продажів в Інтернеті. Для цього необхідно вибудовувати відносини з кожним Клієнтом індивідуально, що передбачає швидкі відповіді на повідомлення та коментарі, а так само постійне завантаження красивих фотографій. Крім того, можна так само складати повноцінні рекламні оголошення в Instagram і Facebook. У Facebook це буде коротке оголошення з красивою фотографією і яскравим підзаголовком, яке може привести Клієнта відразу в Інтернет магазин або на односторінковий сайт. Реклама в Instagram налаштовується з кабінету в Facebook, завдяки можливості синхронізації акаунтів. Такі оголошення стануть найбільш ефективними у разі візуальної реклами. Так само Instagram стане кращим вибором для реклами ресторанного або туристичного бізнесу. В такому випадку фото-мотиватор на замовлення послуги можна робити в стрічці новин. Крім того, саме в соціальних мережах можнапроводити різноманітні акції та розіграші, які зможуть залучити інтерес і збільшити в майбутньому продажі в мережі.

6. Ведення переговорів, варіанти оплати і доставки товарів;

Правильне ведення переговорів з потенційним Клієнтом в мережі – це запорука швидкого продажу. Не варто використовувати шаблонні продажні фрази. Діалог повинен бути максимально позитивним і ввічливим. Основна Ваша мета, як Продавця, переконати Покупця у потрібності цього товару. Так само треба дуже уважно слухати свого Клієнта. Якщо Вирозумієте, що товар йому не підійде, швидко подумайте про іншу пропозицію і продайте інший товар. Крім того, не забувайте про оперативність доставки продукції. Саме швидкість доставки є основою створення приємного враження. Для цього в процесі ведення переговорів з Клієнтом необхідно використовувати фрази, які викличуть довіру і переконають Покупця в тому, що доставка Вашої продукції реалізується завжди вчасно. Навіть у святкові дні. Не менш важливим фактором для укладення успішної угоди є варіанти оплати. Не забувайте про накладений платіж. У Клієнта завжди повинен бути вибір і можливість ознайомитися з Вашою продукцією. У разі пропозиції оплати карткою в Інтернет магазині, подбайте про максимально просту і швидку формою заповнення. Не варто залишати багато граф для заповнення інформації, це може викликати негативні емоції у Клієнта. Все повинно бути просто, швидко і зрозуміло.

7. Чесність і прозорість.

Для того, щоб стати надійним Партнером для свого Клієнта необхідно не тільки майстерно провести переговори, але і виправдати очікування Покупця. Не варто перебільшувати якість, ефективність і необхідність покупки, а так самоприховувати наявність дефектів. Правда в будь-якому випадку завжди стане дійсністю, а репутацію в Інтернеті буде складно повернути. Так само не варто змінювати умови оплати або ціну на товар після того, як угода відбулася. Бажаючи отримати більше, Ви ризикуєте залишитися ні з чим. Так само, в самій пропозиції вказуйте завжди реальні дані і фотографії. Не використовуйте викачані з Інтернету графічні зображення, адже Вашого Клієнта цікавить реальний товар, певного кольору і моделі. Професіоналізм і чесність ведення переговорів дозволять Вам створити правильний імідж, викликати довіру і стати майстром швидких продажів в мережі Інтернет.

Дотримуючись основні правила продажів в Інтернеті Ви без зусиль зможете освоїти всі переваги цифрових технологій і насолодитися швидкими прибутками. У разі створення Інтернет магазину, експерти Інтернетмаркетингу рекомендують подбати про просту і зрозумілу структуру сайту, а таксамо швидкість завантаження сторінок. Професійно створений сайт, з правильно налаштованою пошуковою оптимізацією і професійними фотографіями стане Вашим ключем для розвитку бізнесу в мережі Інтернет.