13.08.2019 в 09:00

Як правильно продавати послуги на GrivOne?

Правильне знайомство з послугами компанії в мережі— це основа для укладення успішної онлайн-угоди. Як і в реальному житті, презентація послуг компанії в Інтернеті повинна викликати довіру і відразу відповідати на основні питання Клієнта. До таких питань відноситься користь послуги, якість і порядок виконання робіт.

Для того, щоб продаж послуг в мережі реалізувати швидко, слід дотримуватися таких правил ведення онлайн-бізнесу:

Інформування;

На цьому етапі потенційному Клієнту надається повна інформація про всі переваги послуги, а так само про терміни виконання робіт. Це може бути, як інформаційний текст-презентація, який розміщується на дошці оголошень, так і індивідуальні пропозиції для розсилки Клієнтам. Крім того, експерти маркетингу рекомендують інформувати Клієнта так само про іноваційне застосування технології і, як результат, результативності послуги. Для підвищення ефективності Вашого оголошення зробіть посилання на соціальні групи з відгуками і професійними фотографіями, це підвищить ступінь довіри потенційного Клієнта. Так само не забувайте про проведення вебінарів, чатів і консалтинг по телефону. Це збільшить популярність вашого сервісу.

Результати;

На цьому етапі продажу послуги в мережі надаються реальні результати. Якщо Ваша послуга — це тренінг в ІТ сфері — сміливо надавайте інформацію про успішних і працевлаштованих студентів. Якщо Ваші послуги — це косметологія, покажіть потенційному Клієнту портфоліо Клієнтів з серії «до і після». Крім того, для того, щоб зацікавити майбутнього Клієнта на замовлення послуги в Інтернеті завжди пропонуйте безкоштовну пробну процедуру або урок. Такий приємний бонус зацікавить Клієнта, забезпечить особисте спілкування і залишить приємне враження.

Про компанію;

Основне завдання презентації послуг в Інтернеті — це швидкий продаж Вашого сервісу. Саме тому, прямо в оголошенні про Ваші послуги сміливо вказуйте наявність всіх сертифікатів, ліцензій, франшиз і інших досягнень. Ваша послуга повинна бути серйозною. Відслідкуйте аналогічні пропозиції в мережі і переконайте Клієнта, що Ви кращі.

Тарифи;

Формування ціни на послуги в мережі залежить від самої пропозиції. Однак, рекомендуємо сформувати тарифні плани на вжеготові рішення. Наприклад: «Комп'ютерна діагностика шкіри обличчя + зволожуючий пілінг в подарунок». Вибирайте середню ціну, переконуйте в потрібності і результативності послуги і перетворюйте віртуальних Клієнтів в реальних.

З GrivOne продавати послуги в Інтернеті так просто!